|
2018 |
Berkay Toprak |
George Gershwin'in Rhapsody ın Blue adlı eserinin bestecilik teknikleri açısından incelemesi (2018) |
Hacettepe Üniversitesi |
Doç. Onur Özmen |
Türkçe |
|
2018 |
Eylül Biçer |
Çalgı grupları arasında projeksiyon: Kompozisyonal malzemenin geniş çalgı topluluklarından gitar trio'ya aktarımı (2018) |
Bahçeşehir Üniversitesi |
Prof. Dr. Hakkı Alper Maral |
Türkçe |
|
2018 |
Gökçe Evren |
Keman eğitiminde caz etüt ve eserlerinin kullanımına ilişkin öğretim elemanı görüşleri (2018) |
Gazi Üniversitesi |
Dr. Öğr. Üyesi Selçuk Bilgin |
Türkçe |
|
2018 |
Hakan Kamalı |
Cazda statik form anlayışına karşı geliştirilen kompozisyon stratejileri: 20. yy'ın ikinci yarısında dönüşen müzik algısı ve açık yapıt kavramı çerçevesindeki yenilikçi üretimler (2018) |
Bahçeşehir Üniversitesi |
Prof. Dr. Hakkı Alper Maral |
Türkçe |
|
2018 |
Hakan Kılıçoğlu |
Türkiye'de popüler müziğin tarihsel gelişiminde davul çalım yaklaşımları (2018) |
Yıldız Teknik Üniversitesi |
Prof. Dr. Turan Sağer |
Türkçe |
|
2018 |
İbrahim Şevket Güleç |
Dusan Bogdanovic'in 'Jazz Jonata' adlı eserinin analizi ve klasik gitar repertuarında caz etkileri (2018) |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi |
Doç. Dr. Seydi Sinan Erşahin |
Türkçe |
|
2018 |
İsmet Aydın |
Türkiye'deki caz müziği pratiklerinde folklorik öğeler: Geleneksel Anadolu müzik kültürlerinden devşirilenlerden konvansiyonel stratejiler ekseninde icat edilenlere yerellikler ve temsiliyetler (2018) |
Bahçeşehir Üniversitesi |
Doç. Dr. Hakkı Alper Maral |
Türkçe |
|
2018 |
Kağan Yıldız |
Caz tarihinde önemli kontrbasçılar (2018) |
Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi |
Doç. Ahmet Altınel |
Türkçe |
|
2018 |
Mustafa Alp |
Caz müziğinin temel bileşenlerinin yaygın ve örgün eğitim kurumlarında uygulanmasına yönelik stratejik yaklaşımlar: Etkinlik örnekleri üzerinden bir analiz ve değerlendirme denemesi (2018) |
Bahçeşehir Üniversitesi |
Prof. Dr. Hakkı Alper Maral |
Türkçe |
|
2018 |
Nedim Ulusoy |
Caz doğaçlamalarında, dikey - yatay materyaller arasındaki ilişkilere örnek olarak akorlar arası geçişlerde kullanılan parti hareketleri: 1990 sonrası kuşaklara mensup tenor saksofoncuların parti hareketleri kullanımları örneğinde karşılaştırmalı bir inceleme ve analitik çerçevede bir formülasyon denemesi (2018) |
Bahçeşehir Üniversitesi |
Prof. Dr. Hakkı Alper Maral |
Türkçe |
|
2018 |
Nejdi Şimşek |
Halk Türkülerinin caz orkestrası için modern armoni anlayışı içinde düzenlenmesine dair bir deneme (2018) |
İnönü Üniversitesi |
Prof. Dr. Server Acim |
Türkçe |
|
2018 |
Seda Balcı |
Bill Evans 'The complete village vanguard recordings, 1961' kayıtları: Karşılıklı etkileşim (Interplay) ögelerinin incelenmesi̇ (2018) |
Yaşar Üniversitesi |
Doç. Zehra Sak Brody |
Türkçe |
|
2018 |
Şebnem Akten |
Eşit aralıklı tampere düzen dışındaki ses sistemleri için doku modelleri yeni bir repertuar ve estetik önerisi (2018) |
Bahçeşehir Üniversitesi |
Prof. Dr. Hakkı Alper Maral |
Türkçe |
|
2018 |
Yalçın Hasançebi |
Miles Davis'in elektrikli enstrümanlara odaklandığı projelerinin caz-rock türü üzerindeki etkileri ve 1968 yılı itibarıyla Davis'in topluluklarında yer alan müzisyenlerin, sonrasında, liderlik ettikleri oluşumlara taşıdıkları, türe yön veren, kurucu öğeler (2018) |
Bahçeşehir Üniversitesi |
Prof. Dr. Hakkı Alper Maral |
Türkçe |