|
2019 |
Ali Erol |
Mesleki müzik eğitimi veren kurumlarda saksafon eğitimine yönelik öğretim elemanı ve öğrenci görüşleri (Ankara ili örneği) (2019) |
Gazi Üniversitesi |
Prof. Erdal Tuğcular |
Türkçe |
|
2019 |
Ali Han |
Türk halk müziği ezgilerinin caz armonisi ve stilleri bağlamında klasik gitarda kullanılabilmesine yönelik bir model önerisi (2019) |
Erciyes Üniversitesi |
Dr. Öğr. Üyesi Ali Özdek |
Türkçe |
|
2019 |
Berk Kurdoğlu |
Bir Tutti'ye motif-yapı temelli analitik bakış: Gershwin, Fa Majör Piyano Konçertosu, I (2019) |
Hacettepe Üniversitesi |
Prof. Dr. Türev Berki |
Türkçe |
|
2019 |
Bilge Günaydın |
Caz orkestraları için yazılan müziklerde dönüşen doku, yapı ve tını ideali: Tarihsel süreç içinde şekillenen kompozisyon anlayışı (2019) |
Bahçeşehir Üniversitesi |
Prof. Dr. Hakkı Alper Maral |
Türkçe |
|
2019 |
Deniz İlbi |
Türkiye'de enstrüman çalan kadın caz müzisyenlerinin toplumsal cinsiyet bağlamında incelenmesi (2019) |
İstanbul Üniversitesi |
Doç. Dr. Esra Karaol |
Türkçe |
|
2019 |
Ekin Bilgin |
21. yüzyıl başında dönüşen caz pratikleri çerçevesinde kontrbas icrasında benimsenen yaklaşımlar: Topluluk içinde kontrbasa yüklenen işlevselliği eşlikçilik-solistlik dikotomisinde genişleten temel öğeler ve yeni icra dinamikleri (2019) |
Bahçeşehir Üniversitesi |
Prof. Dr. Hakkı Alper Maral |
Türkçe |
|
2019 |
Emre Aydın |
Caz müzisyenlerinin gündelik yaşamı: Emek ve statü merkezli bir inceleme (2019) |
Bursa Uludağ Üniversitesi |
Dr. Öğr. Üyesi Enes Battal Keskin |
Türkçe |
|
2019 |
Emre Kartari |
Transcribing Tony Williams: The Methodology and Its Use in Jazz Pedagogy (2019) |
Yaşar Üniversitesi |
Doç. Dr. Paolo Susanni |
İngilizce |
|
2019 |
Eren Seçilmiş |
Nikolai Kapustin'in Op.40 Sekiz Konser Etüdü'nün teknik beceri, müzikal yenilikler ve caz unsurlarının kullanılışı açısından incelenmesi (2019) |
Mersin Üniversitesi |
Dr. Öğr. Üyesi Deniz Doğan |
Türkçe |
|
2019 |
Esra Kayıkçı |
Scordatura kavramı üzerinden basçılık nosyonuna yeni bir yaklaşım önerisi: Standart düzeneğin ergonomik sınırlandırmalarına karşı farklı akort düzeneklerinin olanaklarının araştırılması (2019) |
Bahçeşehir Üniversitesi |
Prof. Dr. Hakkı Alper Maral |
Türkçe |
|
2019 |
Fulya Akça |
Caz Mekanlarının Tercih Edilme Nedenleri: Nardis Jazz Club, The Badau İstanbul, Bova Sahne (2019) |
İstanbul Teknik Üniversitesi |
Prof. Songül Karahasanoğlu |
Türkçe |
|
2019 |
Harun Beyde |
Analysing the poetry of Langston Hughes in the sense of Harlem Renaissance and jazz music (2019) |
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi |
Dr. Öğr. Üyesi Memet Metin Barlık |
İngilizce |
|
2019 |
İlker Akış |
Caz müziğinde kontrbasın kullanımı ve gelişimi (2019) |
Dokuz Eylül Üniversitesi |
Prof. Ümit İşgörür |
Türkçe |
|
2019 |
Levent Erim |
Bill Evans Trio'da (1959-61) görev dağılımı, etkileşim ve eşlik anlayışı (2019) |
Bahçeşehir Üniversitesi |
Prof. Dr. Hakkı Alper Maral |
Türkçe |
|
2019 |
Melek Müge Onan |
Corporate support to the arts and culture: Jazz festivals in Turkey (2019) |
İstanbul Bilgi Üniversitesi |
Doç. Dr. Hatice Gökçe Okandan |
İngilizce |
|
2019 |
Özgür Dede |
Elektrik basın tarihsel gelişimi ve Türkiye'nin 1970 - 1990 dönemi popüler müziğinde stüdyolardaki görevi (2019) |
Yıldız Teknik Üniversitesi |
Prof. Dr. Turan Sağer |
Türkçe |
|
2019 |
Pakize Banu Küçük Gülhan |
Dansın caz müziği algısı üzerindeki etkisi. Tarihsel perspektifte yaşanan dönüşümler, evreler ve temel referanslar arasında Castle çiftinin öznel konumu (2019) |
Bahçeşehir Üniversitesi |
Prof. Dr. Hakkı Alper Maral |
Türkçe |
|
2019 |
Renan Güçyener |
Beat kuşağı ve müzik etkileşimi (2019) |
Başkent Üniversitesi |
Prof. Melik Ertuğrul Bayraktarkatal |
Türkçe |
|
2019 |
Serkan Karaaslan |
Müzik eğitimi anabilim dalı son sınıf öğrencilerinin ses dizilerini tanımadaki başarıları (2019) |
Gazi Üniversitesi |
Prof. Ülkü Özgür |
Türkçe |
|
2019 |
Serkan Yıldız |
Echoes of the harlem renaissance: Urban landscape and jazz music in Toni Morrison's Jazz, Walter Dean Myers's Harlem Summer and Persia Walker's Black orchid blues (2019) |
Hacettepe Üniversitesi |
Dr. Öğr. Üyesi Cem Kılıçarslan |
İngilizce |
|
2019 |
Timuçin Şahin |
John Cage, John Coltrane, Morton Feldman and the liberation of sound: A study of new structural potentialities for musical composition (2019) |
New York University |
Yok |
İngilizce |
|
2019 |
Tuğba Akkaya Semiz |
Başlangıç flüt eğitiminde caz standartı eserlerinin kullanımı geleneksel etüt ve eserlerle öğretim yeterliliğinin karşılaştırılması (2019) |
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi |
Doç. Dr. Serdar Çelik |
Türkçe |
|
2019 |
Yunus Muti |
Miles Davis: Kind of Blue albümü ve önemi (2019) |
Yaşar Üniversitesi |
Doç. Zehra Sak Brody |
Türkçe |